Al onze pakketten worden aangetekend verstuurd. Dit betekent dat u moet tekenen voor ontvangst. Wanneer u niet huis bent, zal het pakket op het dichtstbijzijnde PostNL punt worden afgeleverd. Let wel op dat het pakket hier maar 7 dagen blijft liggen.
Archieven: FAQs
Ontvang ik een track and trace code?
Ja, zodra uw bestelling is verzonden krijgt u van ons een mail met een link waar u het pakket kunt volgen
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
Ja wij zijn op werkdagen tussen 9:00 en 20:00 uur. Op zaterdag van 9:00 tot 17:00 en zondag van 12:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is: 010- 304 6031.
Wat is jullie mail adres?
Voor vragen kunt u mailen naar: info@touwlampshop.nl
Zijn de lampen dimbaar?
Ja, alle lampen zijn geschikt om te dimmen. Hiervoor dient u wel een LED dimmer aan te sluiten op de lamp. Dit in combinatie met dimbare LED lampen.
Waar is het zwarte knopje voor op de fitting?
Dit is een aan/uit schakelaar. Hiermee kunt u elke fitting individueel schakelen.
Hebben jullie ook een bezoekadres?
Ja, u kunt op afspraak bij ons langskomen om een kijkje in onze showroom te nemen. Wij zijn in Rhoon gevestigd.
Wat zijn jullie contactgegevens?
Heeft u een vraag/opmerking? U kunt mailen naar: info@touwlampshop.nl. Liever bellen? U kunt ons telefonisch bereiken op 010- 304 6031.
Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren?
Helaas kunnen wij u hier niet bij helpen, wij hebben geen montageservice. Komt u er niet uit? Wij staan u graag telefonisch te woord om te helpen bij de installatie. U kunt ons bereiken op 010- 304 6031
Zit er garantie op de lichtbronnen?
Wij geven de garantie dat de lamp werkt bij aankomst. Wij kunnen helaas geen garantie geven op de levensduur aangezien dit van vele factoren afhankelijk is. Het kan dan ook raadzaam zijn een reservelamp aan te schaffen om verzendkosten te besparen.